söndag 21 februari 2010

Veckans inköp

Har fyndat på Tradera. Tycker jag själv i alla fall :)Härligt randig velour tunika/klänning från Villervalla och svamp-tröja från Duns.
Är säker på att storasyster kommer bli sååå nöjd!



Slängde också in en beställning till Dermosil, eftersom min roll-on börjar ta slut. Perfekt att beställa och få hem i lådan. Dom har en massa bra smörjor.
- Winter Body Lotion - aldrig prövat, men det stod att den skulle vara kanon för torr, narig hud. Återstår att se :) Är alltid extremt torr om benen. Härlig doft!
- Aloe Schampoo - nyss prövat. Känns bra hittills i alla fall. Luktade kanongott!
- Roll-on (antiperspirant) Red Orange - är jättebra! Jag brukar svettas mycket och jag har varit sååå nöjd med denna. Luktar gott också!
- Body Lotion Red Orange - köpte jag förra gången. Härlig doft och bra smörja.
- Lingonberry Body Butter Cream - underbar doft! Blev alldeles salig! Får väl se om den gör nån nytta också :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails