lördag 6 februari 2010

Tacos och byxor med mycket "give"

Bänkar mej i soffan. Har förberett mej
som Joey i Vänner
; byxor med mycket "give" för här ska moffas tacos!
Som synes snålas det inte med gräddfil!
Får väl se hur mycket jag får i mej...men kvällen är lång!

Ringde förresten barnavdelningen och undrade över provsvaren. Allt såg bättre ut än igår.
Neutrofila 1,0
CRP 19
Att värdena går upp och CRPn ner är ju bra.
Så nu kan jag kanske slappna av lite...
Lite lustigt var det dock...igår när jag ringde sa sköterskan att dom "absolut inte" fick lämna ut provsvar, det måste en doktor göra. "Öhhh, jaha?? Har alltid fått dom förut!?"
Men idag gick det bra!? Sköterskan knappade fram storasyster på datorn och talade om vad som stod. Varför göra det svårt när det kan vara enkelt, undrar jag... Ja, ja...dom har väl sina rutiner... Kanske var det idag en sköterska som känner till oss.

Nu väntar jag med spänning på att få hissa och dissa. Melodifestivalen!!!!

1 kommentar:

  1. Jag måste nog tyvärr dissa hela det där melodifesival tjonsandet :-/
    Har väl aldrig iof varit ett fan av den typen av musik men nu tyckte jag nog det var värre än vanligt.
    Kan väl aldrig vara så att man kommit upp i en ålder där man inte längre förstår sig på ;-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails