fredag 19 februari 2010

Försöker andas

Slappna av nu!!!! Storasyster är hemma (om än hos exet...) och lillebror verkar ju inte ha blivit drabbad av magsjuka...

Slappna av nu!!! Försök andas med magen och inte längst upp i bröstet

Slappna av nu!! Ta en till Ibumetin och ignorera huvudvärken

Slappna av nu! Imorron lämnar jag lillebror och sen får jag verkligen ta igen mej...

...jag får ta igen mej några dagar i alla fall. Samtidigt som jag stressar upp mej inför onsdagens långa resa. Resan mot svaret. Svaret på om det finns nåt kvar av dumma knölen. Svaret på om behandlingen måste fortsätta eller om det hädanefter är koll var tredje månad. På torsdag gäller det...

***********************************************************

Tänker på nåt annat...
Dagens panik drabbade mej när jag och lillebror satt i min säng och spelade UNO Junior. Plötsligt sa han "Mamma, kolla!" och visade mej att det var blött på täcket och bak på hans byxa. Diarré var ju min första tanke såklart. Men jag insåg ganska fort att slingrande, myror-i-byxan-ungen hade lyckats kissa vid sidan av blöjan. Hur lyckas han?? Ja ja, nu fick jag ju täcket tvättat i alla fall. Alltid nåt positivt. Det händer ju inte överdrivet ofta... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails