torsdag 18 februari 2010

Spooky

Jag gillar sånt där spooky...lite konstiga grejjer. På TV alltså. Annars är jag väldigt anti och skeptisk mot övernaturlighet. A true sceptic until proven wrong!

Har alltid, sen jag var liten, läst fantasy-böcker. Nu senast fastnade jag i Twilight-böckerna. Vampyyyrer! Böckerna var kanonbra och första filmen var helt okej.

Nu ploppar det ju upp liknande böcker/serier. Senast är Vampire Diaries på TV6. Kollade första avsnitten och tänkte njaaa...men ikväll såg jag ett till och nu tänker jag jaaa. Ska försöka följa den. Lite surt att temat är detsamma som i Twilight; vanlig tjej kär i vampyr, men men....

Har också fastnat för serien Fringe på Kanal5. Där kan man snacka om spooky och fantasy! Helt underbart! Och serien får en ju att börja fundera...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails