måndag 21 mars 2011

Vuxen!?

Shit vilken dag! Vilken ego-boost!
Känner mej gladare än på länge. Idag tror jag på mej själv! Idag kan jag! Jag känner mej vuxen!
Idag har jag fått träffa kollegor. Och närmsta chef. En jättetrevlig chefa.
Tänk va...dom tror på mej! Trots att dom inte känner mej! Att få bekräftelse och uppmuntran från okända...vet inte när det hände senast...
Just nu känns det som jag hamnat helt rätt. Stämningen och stöttningen på/från företaget verkar helt enorm.
Och jag är inte nervös. Mår inte illa. Känner verkligen att jag kommer fixa det här. Kanske får detta bli ett inlägg jag får gå tillbaka till och minnas känslan i, den dag det inte känns lika bra. Men just nu, idag, är jag stark!


Sjung å skråla för full hals nu! Det gör gott för själen!

1 kommentar:

  1. Men så härligt!! *flinar runt då jag läser, är så glad för din skull* =) =)

    NJUT!!!

    KRAM

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails