fredag 18 mars 2011

Dag 1 :)

Första dagen på nya jobbet! Fix och trix. Inköp av en del saker. Möblering.
En hel del småfnissning från min sida, när min introducerare undrar om det finns Dollarstore i byn. Eller Hertz. Eller Avis. Eller Statoil. Eller tygaffär. Osv. Gissa vad svaret på dessa frågor blev... =))))

Helgen får ägnas åt genomgång av en hel del material. Info på intranätet. Och säkert en hel del funderande.
På måndag blir det i alla fall halvdag utbildning. I Mora. Då kan det hända att jag får kombinera nytta med nöje! :)

Känner mej lugn. Detta kommer bli bra.

Å lillebror är lyrisk. Gladast av alla. "Nu när du får mycke penningar får du köpa leksaker åt mej. För jag har så lite saker att leka med..."
Jo tjena! Lortungen... ;)

1 kommentar:

  1. Jag har väntat med spänning att läsa om första jobbdagen. Så glad jag blir! Det här fixar du. Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails