tisdag 22 mars 2011

Not so much lady

Små saker man kan bli oändligt arg för:

Så går det när man har bråttom ur bilen, har bästa stövlarna (med dragkedja) och nya strumpbyxor...
Kanske kan det ev också ha påverkat att jag inte har förmågan att stiga ur en bil "ladylike" med benen ihop...
Hade jag hållit ihop benen hade jag sluppit nästan en hel dags irritation. 
Hade jag varit lite mer "ladylike" hade jag nog dessutom haft ett sånt där litet sy-kit i väskan...ett sånt där sy-kit en "not so much lady" stjäl på hotell. Vilket borde betyda att jag skulle ha haft ett!...?

1 kommentar:

  1. Förstår ABSOLUT din irritation! Och att de DESSUTOM var nya! Men är det någon tröst om jag säger att inte jag heller har sy-kit med mig i väskan...;-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails