lördag 12 mars 2011

Mello FINAL

Det enda positiva jag kan säga om The Moniker är att jag gillar hur han lyckas hoppa upp på gåbandet utan att ramla. Detta eftersom jag ganska nyss sett ett avsnitt av TopModel där dom inte lyckades lika bra...
Kommer säkert att lalla med i detta bottennapp när den spelas på radion, men jag gillar den INTE!

Kan fortfarande inte smälta att rockers med hästsvans tydligen ska ha pösbyxor anno 1980...

Saade bör växa till sej och komma ur målbrottet.

Swingfly ÄR bäst. Punkt.

Gråter en skvätt när jag ser eftershowen... Christer Sjögren som rocker, med Scorpions på t-shirten... Det riktigt sliter i bröstet och jag mår illa...

Och brorsan har "förstört" Adam Alsing... För ja, han ser verkligen ut som Christer Glenning... =)))

Väntar nu på att det hela ska ta slut så jag får hissa eller dissa!
..................väntar..................väntar....................väntar.........................> > > > > > >

Åååå lite ögongodis i form av söt långhårig hårdrockare! Yes! Raderar nästan skräckbilden av Christer...

..................väntar..................väntar....................väntar.........................> > > > > > >

Nu då...............Men jag tror jag spyr...lite grann i munnen i alla fall... Glassplitter i Eurovision alltså...

1 kommentar:

  1. Håller med fullständigt!
    Monstret gillade också Swingfly - hon vildade ur totalt och dansade tills hon trillade omkull, reste sig igen och dansade vidare...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails