onsdag 9 mars 2011

Förvånande?

Flera kvällar har jag ryckt till och tänkt: "Va!? Hörde jag rätt??"
Idag var jag bara tvungen att surfa runt lite och försöka hitta svaret. Och jo...jag har inte missuppfattat det. Jag har hört rätt.
I "slaget om dejtingsajterna" har en sajt nu tagit fasta på en lite annorlunda infallsvinkel.
Deras "slagord" är:  
"Gör livet levande - ha en affär"
Sveriges första datingsida för gifta och samboende. Du sätter gränserna, står det bland annat på första sidan.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga... Dom kontrar själva med att på de andra dejtingsajterna ljuger många om sin status. Kanske det...säkert.

Är det moraliskt rätt att i media uppmana till att ha en affär.
Är jag en moraltant som tycker det är fel?
Blir livet levande av att ljuga?
Är det kanske inte bättre att gå vidare...bryta upp...och istället med gott samvete registrera sej som singel...?

Och nej. Jag tänker inte länka till sidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails