tisdag 1 mars 2011

Skoterspåret

Borde väl lära mej att kameran ska med jämt. Inte ens mobilen låg i fickan!
Vi har varit ute på promenad i skoterspåret. Storasyster skulle på upptäcktsfärd för att komma på vad hon ska samla på. Nåt som tydligen hux flux blev väldigt viktigt.
Vi såg en björk som höll på att klä av sej barken. Vårkänslor?
En trollgran som var så hög att lillebror nästan svimmade!
Flera björkar med stora svampar som stack ut från stammarna. Skogstomtarnas stegar?
Massa hoppe-hare-spår. Och rävspår. Har det varit jakt?
Det enda samlingsbara som hittades var en kotte. Som tappades under färden.
Härlig promenad som bjöd på en mängd "Kodak moments". Men vi får väl göra om det nån dag.

3 kommentarer:

  1. Ja men visst är det väl typiskt!!
    Tycker jag sliter å drar med denna kamera jämt..men som igår när Axel var på sitt första biobesök(!) tror du jag hade med den då eller?? Fatta vilka fina bilder det hade blivit å scrappa på!! Ja ja, det lär väl inte ska bli sista gången vi åker på bio men ändå...

    SvaraRadera
  2. Ska skriva det också att i ditt inlägg, såg jag allt framför mig när jag läste.
    Du skriver ju så bra!

    Ser fortfarande trollgranen å tomtarnas stegar på näthinnan...
    UNDERBART! ♥

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails