fredag 11 mars 2011

Vår i mitt fönster

Underbart solig dag! Och alldeles vitt överallt! En dag som denna saknar jag skoterturer och grillning i nån solig backe. Får trösta mej med att jag får vara ute i solen och köra in ved :)
I mitt köksfönster växer det så det knakar i äppelkvistarna. Spanar in några knoppar, så snart blommar det nog också!


På em kommer det mer solsken - barn. Tyvärr bara ett. Blondinen. Brunetten ska på skidtävling imorron, så hon blir hemlevererad efter det.
Kanske ska jag försöka få Blondinen att prova skidorna också... Får han göra det i lugn och ro imorron utan storasyster kanske det går vägen :)

1 kommentar:

  1. Ja vi gymmar ju hemma istället =) inte lika fancy som din lillsyrra men vi försöker i alla fall...;-)
    OCH vi får andas dessa underbara solstrålar...

    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails