onsdag 2 mars 2011

!!!???

Mitt i min jobbdag hände det! Mitt i mellis. Mobilen ringde och jag fick halvt om halvt erbjudande om jobb! Mitt i mellis! Bad att få bli uppringd senare. Och det blev jag.

Nu blev det mycket att fundera på. Mycket att undersöka. Vill känna mej säker. Passar detta verkligen mej? Är jag rätt? Kan jag leverera?

Syrran tycker jag ska slå klackarna i taket och vråla tjohej! Baka mej själv en tårta.
Men det var det här med självtilliten. Nu har jag lite mer än en vecka på mej att jobba på det. Nästa fredag ska vi träffas.
Å jo, jag är glad. Det finns människor som verkligen tror på mej och min förmåga. Som rekommenderat mej. Ska fokusera på det. Andra har tillit till mej!

3 kommentarer:

  1. Härligt, GRATTIS!!
    GO FOR IT!!!
    Kom ihåg, DU är alltid bäst på att vara DU! Och nu har DU blivit erbjuden, TJOHO!!!! =) Håller med syrran: -Slå klackarna i taket och baka en tårta!!

    SvaraRadera
  2. Och så en sak till...
    ...du har något att hämta i min blogg...
    ...bara för att du är sååå BÄST!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Jättegrattis!! Och du, klart att du kan leverera! Du klarar allt - bara du slutar fundera så mycket! (Och det kom från rätt käft... Haha)

    Nu väntar dina läsare med spänning på att höra vad det är för spännande jobb!

    Kramen!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails