torsdag 17 mars 2011

Gräm på hög nivå!

När storasyster var bebis hittade jag en bilstol jag ville ha på nätet. (Hittade den igen när det var lillebrors tur.) Eller det var väl egentligen klädseln jag ville åt. Trots att märket var ett världsomspännande märke, Britax, var det omöjligt att få tag på samma klädsel i Sverige. För jag mailade självklart och frågade! Nåt om olika säkerhetsföreskrifter bla bla bla... Och modellen var självklart inte exakt lika som i Sverige. Nåt om only in America...
Nyss fick jag mail från barnbutik. Döm av min förvåning! Nu finns den visst i landet!!! Gissa nivån på "gräm"!!! Jag var tydligen 5 år före min tid...

Nästan så det vore värt en till unge... Nej då, absolut inte! Men syrran kanske blir sugen, så jag i alla fall får känna på den och se den IRL... =)

2 kommentarer:

  1. Haha! Visst låg du före i tiden!

    SvaraRadera
  2. Du ska inte skratta! Du ska säga JAAA en sån ska lilla I ha! ;-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails