torsdag 11 mars 2010

Sovmorgon

Idag sov jag till halv 10! En prestation må jag säga!
Är stel i kroppen som en 90-åring...mycket värre än igår. Träningsvärkens andra dag brukar ju vara värst. Så med gott samvete ställs dagens planerade skidtur in. Både på grund av värk och sovmorgon.

Fnissar för mej själv när jag inser att jag nyss stavade fel på träningsvärk...skrev tråningsvärk...en felskrivning med innehåll som jag kan relatera till...

Dagens göromål:
-Vaxning av igengrodda armhålor
-Helkroppsmassage
Jo då, idag unnar jag mej!

Har ägnat morgonen åt att surfa runt och leta fonder att söka. Finns en uppsjö! Dessutom har jag en lång lista som jag beställde förut, men inte orkat ta tag i. Får se om jag kommer till skott nu då. Det gäller ju bara att bestämma sej först, om en resa verkligen kan vara nåt.

2 kommentarer:

  1. Härligt inlägg som fick mig att skratta.:-) Stina

    SvaraRadera
  2. Jo, jag har mina ljusa stunder :)
    Tack!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails