torsdag 11 mars 2010

Imorron!

Imorron postas kuvertet! I sista minuten såklart...men det hinner fram i alla fall.
Har snabb-scrappat ihop en ansökan. Som ett försök att synas i mängden.
Vill dom inte ha mej nu, tredje gången gillt, kan dom skita på sej!!! ;-)

Imorron hämtar jag hem barnen.

Imorron har jag planerat att ta en skidtur i riktiga spår. Om jag nu hittar dit... Har fått lite bättre vägbeskrivning nu.

Imorron ska jag städa ihop röran jag lyckades röjja till idag/ikväll

Imorron ska jag vara en god, tålmodig mamma.

4 kommentarer:

  1. hahahha...hoppas att dom slipper skita på sig och att det går vägen för dig, vad det nu är må vara :-)

    SvaraRadera
  2. Håller alla tummarna att du kommer med!!!!
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Tack för lyckönskningarna!
    Å Smina...jag har sökt till Robinson! :)

    SvaraRadera
  4. Har du!!!! Men du det gjorde jag i fjol....Tyckte att dom behövde en tjock människa som blir djurisk under svält och aggresiv som en spottcobra. Men dom tyckte inte det :-/ Klär sannerligen inte i bikini och har väldigt stränga åsikter om det jag tycker att är rätt och har vigt mitt liv åt hårdrocken. Där är jag orubblig. Men jag blev inte utvald och resten av familjen pustade ut...hahhaha. Men du,jag önskar dig all lycka till och jag vet till 100 att den psykiska pressen kommer att vara lätt som en liten plätt för dig. Du har ju redan i ditt kaos kännt på dom yttersta gränserna, precis som mig i vårat.

    Håller tummarna för dig :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails