torsdag 25 mars 2010

Okontrollerbar

Sitter med rynkade ögonbryn i soffan. Mår riktigt illa.
Men det är självförvållat. Och jävligt onödigt.
Som besatt av en okontrollerbar övermakt gjorde jag chokladpudding. Mot bättre vetande. Men jag var ju som sagt besatt.

Har pratat med storasyster. "Men mamma! Veet du då!? En stor fisk åt upp en sax!"
Det är som att prata med en liten tant. Hon är så rolig. Och allt hon berättar är värsta upplevelserna
Dom har alltså fiskat med saxar. Så det är ingen vanlig sax fisken ätit upp :)
Och så hade hon slagit sönder en stor ljuslykta samtidigt som lillebror slog ur ett glas saft i soffan. Exet var lagom svettig. Försökte hålla dom borta från glassplittret samtidigt som han torkade och torkade.

Ser ut att bli skitväder till helgen. Undrar då vad vi ska göra... Söndagen är i alla fall bokad. Inomhusauktion för mej och farmor för barnen. Spännande att se om jag kommer göra nåt fynd :)
Hoppas det finns nån gammal bokhylla som ingen vill ha, så jag kan göra sängförvaringen jag planerar.

2 kommentarer:

  1. Kanske ses vi på auktionen:-)
    Och du kan vara lugn, jag vill inte ha någon bokhylla ;-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails