söndag 21 mars 2010

Lite kort

Smaskiga pizzan jag gjorde igår!
Hamburgerkött, majs, banan, cocktailtomater och lite ost.
Det bästa med hemgjord pizza är att den nästan är godare kall än varm.


Påskpyntat kök.
Mina älskade påskgardiner!
Och riset som barnen pyntat med så många fjädrar och ägg och annat pynt som möjligt.
Frasen "less is more" är inget som funkar här. Vi kör "the more the merrier" :)
Men nån gång i framtiden kanske jag också får pynta så där stylish som man ser hos andra...


Storasyster har bitmärkt lillebror...


Kvällsmys i mammas säng.
Storasyster påkopplad på sondmats-slangen och lillebror passar på att mysa lite när
hon ändå "sitter fast"

3 kommentarer:

  1. Kommentaren är egentligen till förra inlägget; Har också märkt att vissa har så svårt att hantera Antons sjukdom. Några har vi "tappat" och vissa har vi fått en närmare kontakt med. Ibland tror jag att en del människor har så svårt att tackla att ett barn får en sjukdom som kan vara dödlig, så även jag, men vad har man för val...Jag är emellanåt väldigt bitter, det kan jag erkänna och jag jobbar på att inte vara det och även med min oro. Men det är inte så lätt! Och jag tycker inte man ska behöva söka stöd, när man hamnar i den här vidriga situationen eller andra tråkigheter. Kram! Ps. Vad spännande det låter med Robinson!Ds.

    SvaraRadera
  2. Glömde skriva att jag håller med dig fullständigt om att det inte är så lätt att förlåta och godta med hjärtat. Man får försöka.....

    SvaraRadera
  3. Tack Camilla!
    Skönt att veta att det finns fler bittra mammor. Å visst måste man jobba på det...säkert jättelänge...det är f-n inte lätt att sudda bort oro och bitterhet.
    kraaam

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails