tisdag 10 augusti 2010

Mer om Telia

Ringde Telia. 1 minuts väntetid! Ooootroligt! Där fick jag veta att om jag gick till min bank och satte in beloppet på mitt konto så kostade det ingenting. Kanske nåt jag borde ha vetat. Om jag tänker efter. Men! när jag sökte info så stod det ingenting om detta! Å då börjar man ju tvivla. "Nej, det står ingenting om det" sa hon på Telia. Märkligt...
Gruvade mej lite för besöket på banken. Brukar vara sån kö! Men det gick smidigt. Och banken ligger ju näst-hus, så allt gick snabbt. Tur att man bor i byhåla!
Önskar att jag läst kommentaren till förra inlägget innan jag ringde, så jag hade tuffat på mej och haft lite kompensations-krav! Det blev ju trots allt ett litet "projekt". Ska tänka på det nästa gång... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails