tisdag 10 augusti 2010

Märkligt irriterande

Ändrade lite i mitt avtal med Telia. Som följd av detta betalade jag för mycket på en faktura. Detta skulle justeras i efterhand, fick jag till svar. Okej, det kan jag väl leva med.
Nu är justeringen gjord. Den justerades inte som jag trodde - med ett avdrag på nästa faktura. Den justerades med att jag fick en utbetalningsavi. Denna avi kostar 25kr att lösa in!? Så nu får jag "böta" 25kr för att jag betalat för mycket på förra fakturan!? Märligt. Och ytterst irriterande! Undras om jag ska ta mej tid att slå en signal till Telia...

1 kommentar:

  1. Klart att du ska, sätt på högtalaren så kan du göra annat när du står i kö. OCH du SKA ha kompensation(nått gratis, typ en el. en halv månad) för att du ringde och för att de krånglar så hemskt!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails