söndag 29 augusti 2010

Auktions-dag

Har suttit hela dagen på auktion. Sååå skönt!
Tyvärr blev det en auktion med mager utdelning. Shit va dyrt allt var! Å smockat med folk! Några fyndlådor lyckades jag ropa in, men det var svårt att ens få en syl i vädret, det kan jag lova. Ska gå igenom och se vad jag ska försöka sälja vidare :)
Jag var också bulvan-inropare åt en dagis-fröken som inte kunde närvara. Lyckades i alla fall ropa in en av de två sakerna hon ville ha.
Men, jag försöker se det positivt. Om auktionsfirman får in mycket pengar är det ju ännu mer troligt att loppis-gallerian blir kvar längre. (Nej, jag har inte hört att den ska bort - jag bara spånar.)
Lokalen är hur som helst i uselt skick. Det läckte i taket på jättemånga ställen. Vilket ju är mycket märkligt eftersom detta är en källarvåning med många våningar ovanför!? Som tur är var läckorna inte över de ställen där folk har försäljning. Men ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails