fredag 13 augusti 2010

För 9månader sen...

...var detta vår verklighet...
Den här bilden är den värsta. Det var detta foto som fick mej att se hur sjuk hon var...för första gången riktigt såg jag det och hjärtat brast... Tänk att ett foto kan öppna ögonen på en. Få en att se hur verkligheten ser ut. Se det alla andra redan sett...


Jo...nu ältar jag...jag märker det väl... Men jag måste få älta. Det var ju därför jag började blogga.
Under en ganska lång tid har min ångest och oro legat undanstoppad. Ikväll kröp den fram.

1 kommentar:

  1. Man måste få älta...Det är ganska lika för mig; ibland går det bra med tankarna o ibland sköljer det över mig med full kraft o det går inte att stoppa. Jag hoppas det är nån sorts bearbetning att älta också. Förhoppningsvis kommer man starkare ur det här. Kram. (Tänker "härma" ditt inlägg om trasorna förresten.)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails