lördag 28 augusti 2010

Kalasat klart

Ibland är det allt tur man bor i en liten by, så man känner varandra. Bagar'n hade glömt av oss! Så hade jag inte haft hennes telefonnummer hade vi blivit utan tårta. Nu fick jag gå in och hämta den själv :)

Det lilla huset vi bor i är väldigt litet. För litet för festligheter. Har tur att barnen är född på den varmare delen av året. Verkligen tur! Så man kan sitta ute på verandan. Infravärmen påslagen såklart, för brrrrr så ruggigt det är!

Draktårtan!
Och rosor också såklart!

Blåååååås!

Trångt om saligheten. Men det blev bra ändå.

Tar en liten ensam-fika för att ladda batterierna när dom andra lekte ute. Och fjäderboan är på!

När alla hade åkt fick vi göra korsdrag här inne. Två lortungar gjorde största stink-lassen direkt efter varandra. Tänk att lort kan lukta så hemskt! =))))

2 kommentarer:

  1. Appropå tårtor... Så måste du titta in på min väns bakar blogg!! Hon är superduktig på tårtor och behöver jag säga att barnen blir helt lyriska när de får en från henne på sin dag;-)!!?
    Kram K
    http://www.pippibakar.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Jo jag har kollat där förut. Jättefina tårtor! Vilken talang!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails