tisdag 24 augusti 2010

Fryser

Apropå förra inläggets höstvis, så kan jag tillägga att jag fryser. Eldar för första gången på mycket länge. Måste nog leta fram några gosiga sockor också.

Bumlingen är hämtad, armhålorna vaxade och det jag målat är levererat.
Väntar nu på vårrullarna jag satt in i ugnen. Enligt instruktionen skulle det ta 21minuter. 21?? Det var en precis anvisning :) Tur jag ställt äggklockan!

Lyssnade på radion när jag åkte hem. Dom spelade Shakin' Stevens gamla dänga "You drive med crazy". Hade nästan glömt av att han fanns. Sjöng för full hals! "...my heart starts beating like a train on a track!" Underbart! Det bor nog en liten raggare nånstans inom mej ändå. Eller så är jag hjärntvättad av min 50-talsföräldrar! Kommer också ihåg att jag tyckte att styvpappas yngste bror såg ut precis som Shakin' Stevens :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails