lördag 30 januari 2010

Tjohooo!

Spenderade förmiddagen inomhus (kallt ute!). Sen bara kände jag att jag MÅSTE åka till "byn" och kvittera ut vinsten. *flinar från öra till öra* Ka-ching! 1100kr!!!! Tjohoo tjohoo!!!! Köpte några andelar till, men dessa kan jag redan nu meddela att jag INTE vann på. Men vad gör det!? Nada!
Dessutom lämnade jag tillbaka filmerna. Och jag hade tydligen tänkt fel, för det blev inga böter :)

Passade på att förära syrran med ett litet fikabesök.

Väl hemma igen bjöd jag till och gjorde play-do lera medans barnen satt i bilen och sov. Två klumpar blev det, en grön och en blå. Och jag kan säga att det verkligen var värt det "lilla besvär" det var att sno ihop degarna. Dom satt och kavlade och lekte i nästan 2 timmar! Sånt tackar man för! :) Och jag tror faktiskt inte att lillebror åt en endaste bit!

Imorron hyr jag ut barnen till farmor. Ska på inomhusauktion. Bara sitta där med en filt runt benen och titta hela dagen...ska bli härligt!
Nu gäller det bara att komma i säng i tid...och ev också somna...
Ska bara var upp liten stund till...det är iskallt ute, -24, så jag vill elda lite mer innan det blir natten.

I-landsproblem 1:
Att Mats inte vann Robinson. Fan!

I-landsproblem 2:
Att jag glömde åka på möbelrean. Hatar min säng! Faan!

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails