torsdag 11 mars 2010

Svårt

Det är jättesvårt att slappna av. Det är jättesvårt att unna sej. Det är jättesvårt att tycka att man är värd.

Spenderade 1½timme liggande på en brits. Helkroppsmassage.
Utan att överdriva kan jag säga att hälften av tiden spenderades med att fundera på vad jag gjorde där. "Var det verkligen nödvändigt med helkropps? Är visst inte alls så stel och öm som jag trodde...skulle aldrig ha beställt tid..."

Försökte slappna av. Vilket gjorde att magen vaknade. Mullrade som åskan hela tiden. Var väl i chock över att slippa anspänningen. IBSen gör att jag jämt spänner mej, livrädd att magen ska börja bråka. Så nu bråkade den. Högljutt! Men jag behövde inte "släppa väder" vilket är min stora rädsla jämt. Så man får väl se det positiva i att ha lärt sej något...avslappning behöver inte medföra något av ondo.

Å stoooor kram till dej min vän för den oväntade "gåvan" som väntade hos min vaxare! Jag blev helt rörd... Tack! Tänk om du kunde vara lika omtänksam mot dej själv. Du vet väl om att du är värdefull!

1 kommentar:

  1. Du är värd varenda liten minut av massagen!!!
    Vi måste lära oss att ta hand om oss själva, lättare sagt en gjort jag vet....;-)!
    Stor kram till dej!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails