söndag 7 mars 2010

Bra och dåligt

Bra
- Har varit social och hälsat på. Tog den hand som igår sträcktes ut.
- Har börjat läsa igen. Igår plöjde jag Eskil, riddaren av syrenbersån av Gunilla Linn Persson.
Idag har jag kommit en bra bit in i Den väntade av Kathleen McGowan.
- Har en vän som förstår mej extra särskilt bra.
- All tvätt är tvättad. Disken diskad. Hela huset städat.

Dåligt
- Känner mej missförstådd och övergiven.
- Har grävt mitt hål lite väl djupt.

Allt som allt är ju Bra-listan längre. Det konstiga är att Dåligt-listan tar överhand.
Imorron är det kuratorn. Behövligt.

1 kommentar:

  1. Förstår dig...Jag har också mycket bra i mitt liv, men tyvärr tar det dåliga överhanden. Blir så trött på mig själv, för nu är ju den tyngsta delen gjord i behandlingen. Men har hört att det är inte nåt ovanligt att man reagerar så här. Har också kurator idag - behövligt för mig med.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails