onsdag 10 mars 2010

Drömmer

Rättar travkupongen och drömmar går i kras...som vanligt då. 21kr kommer man inte långt på.
Men jag skulle ändå vilja...fira att vi tagit oss igenom denna mardröm.
Jag skulle så gärna vilja ta min dotter på en flygtur till varmare breddgrader. Åååå hon skulle älska det! Jag är säker!
Surfar runt och drömmer mej bort...men surar för att det är så svårt att se vad/hur man ska välja...om man nu skulle göra det. Tycker resesidorna är alldeles för komplicerade! Och tur är väl kanske det. Men drömma kan man ju!
Tror det finns fonder man kan söka för sånt här...ska kolla upp det, men har nåt i bakhuvudet...att jag läst nåt någonstans...
Har kläckt idén för exet. Kanske skulle vi kunna åka tillsammans. Med båda barnen. Jag vill göra något. Som ett avslut. Vi får väl se...inte nu i alla fall, men lite senare kanske.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vi gjorde också en resa "som avslut". Det blev Gran Canaria i två veckor och var nog den bästa resan vi gjort. Under tiden Emelie var sjuk gjorde vi två resor med stöd från Barncancerföreningen. En till Legoland och en till Gotland och "Pippiland".
    Hör med din Barncancerförening om de kan hjälpa er. Om inte annat för att tipsa er om fonder.

    Skönt med ett friskt avslut.
    Må väl! Idag är första dagen på resten av era liv!
    Eva med Emelie

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails