fredag 5 mars 2010

Sol!

Underbart härlig dag! Solen skiner, dropp från taken och fågelkvitter. Frysandes iskallt i morse, -22, men nu är det härligt, -8.
Har redan varit ute en stund, men fick avbryta för lunch. Lillebror var så hungrig att allt var fel. Grät och skrek så det ekade. Men nu är allt bra igen :)

Storasyster fick behandlas med Pevaryl. Perfekt! För sån smörja finns det i detta hus. Alltid.
Hon var inte röd idag, men det känns nog besvärligt, för hon bad själv om att bli smord. Händer verkligen inte varje dag att hon ber om "behandling". Vad det än må vara. Får instruera exet när han hämtar på em.

Dricker kaffe och njuter av att höra barnen leka i rummet bredvid.

Ännu en Wilms-drabbad har dykt upp tack vare bloggen. Kanske ska man starta en mail-lista?? Så vi alla kan vara i kontakt med varandra. Är så glad att jag började blogga och kommit i kontakt med fler. Men grämer mej lite att jag inte började tidigare... Ja, ja...bättre sent än aldrig :)
Vad tror ni, tjejer? Ska jag agera "koordinator"? Vill ni alla ha kontakt med varandra?

1 kommentar:

  1. Ja, vilken bra ide tycker jag :=)
    Kram (jag som skrev om min dotter senast till dig)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails