söndag 25 april 2010

Tröttare...

Vet inte vad det är idag...men jag är dödstrött...helt slut.

I morse trotsade jag allt bättre vetande och åkte på auktion med barnen. Hade ingen barnpiga och jag ville dit! Så det var bara att dra med dom. Men...ja, det gick väl bättre än väntat. Men vi var bara där i snudd på en timme. Åkte därifrån innan vi blev osams. Korv och godis matades i så länge det gick. Men godis betyder ju också energi...extra energi i en redan energiskt lillebror. Ja, resultatet blev ju som väntat. Men han var jätteduktig. Faktiskt. Å storasyster vågade gå till cafeterian och köpa en dammsugare alldeles själv! Hon sken som en sol när hon kom tillbaka. Börjar bli så stor... *stolt mamma*

Sen följde jag syrran och plockade ihop de kläder/grejjer som inte blivit sålt på loppiset. Det var en hel del som fick följa med hem igen. Men en liten hacka blev det i alla fall.

Det blev hämtmat från thai-restaurangen. Vi mumsade i oss den ute på verandan. Riktigt varmt och skönt var det. Den är ju typ inglasad, fast med ingången utan dörr. Så det blir ju lite av en bastu där inne när solen ligger på. Riktigt mysigt hade vi det.
Hann också vara ute en stund och leka innan Bompa.

Nu väntar jag bara på att det ska bli lagligt att gå till sängs. Fast det är väl i alla fall jag som bestämmer när det är lagligt!? Kvart över 9. Det verkar som en bra tid. Go'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails