torsdag 8 april 2010

Strandsatt

Ingen bil!!!
Har lämnat den till rost-fixar´n så den är på plats när han vaknar imorron. Och ena syrran erbjöd sej (och fick) skjutsa hem mej.
Ingen bil...
Jag har inget jag ska/måste göra i helgen. Så jag behöver inte bilen.
Ingen bil...
Känner mej strandsatt och sårbar. Tänk om det händer nåt!?
Fick erbjudande att låna mammas bil. Men jag ska ju ingenstans, så jag tackade, men tackade nej.
Har handlat det jag behöver. Alltså behövs ingen bil. Och det finns nog faktiskt annat folk i den här lilla byn (en kusin till exempel) som har bil ifall det skulle bli nån paniksituation.
Tänk va handikappad man känner sej... :)

Övrigt:
Har nyvaxade armhålor.
Balken till bilen hämtad, betald och levererad. 1065kr. Utgift nr1 inför ombesiktningen.
Glömde åka till återvinningen med fulla kassarna, så det blir att stuva in i förrådet så länge.
Borde plocka undan påskpyntet...snart så...om en liten stund eller så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails