måndag 12 april 2010

Planerar bättre morgondag

Imorgon ska det planeras. Eller jag planerar väl redan nu. För imorgon ska vi ha en bättre dag.

Barnen var på dagis på förmiddagen.
Redan när vi kom hem och jag höll på med lunchen, började lillebror visa hur resten av dagen skulle se ut. Han var sååå trött. Bara skrek och grinade. Allt var fel.
Han har väl haft sina ljusglimtar under em, men det har varit mycket gråt. Mycket...
Vi var ute länge. Min förhoppning var väl att det skulle vara bra för oss på alla sätt och vis. Men...ja, jag vet inte riktigt vad...

Imorgon ska vi äta lunch i "byn" innan vi åker hem. Då somnar dom förhoppningsvis en stund i bilen. Det behövs. Här hemma är det omöjligt att få dom att sova numera.



Lillebror påväg nerför kanan i maklig takt.
Storasyster vill att det ska gå fort, fortare, fortast. Hon preppade med en snöhög för bättre glid. Det lyckades kan jag meddela :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails