tisdag 20 april 2010

Fyndar!

Åååå va nöjd jag är! Länge har jag kikat efter en dockvagn. Dom nytillverkade passar inte riktigt min smak. Senast i morse surfade jag Blocket och fick se en annons med flera gamla vagnar. Men på tok för dyra. Typ 400kr och uppåt!
Åkte en tur till byn för att äntligen lämna in ett antal påsar med kläder till Marta&Maria (biståndsverksamhet i kyrkans regi).
Sen drog jag en repa upp till Ta-tillvara. Det första jag ser när jag stiger innanför dörren är VAGNEN!!! Och den kostade bara 50kr!!!
Fyndade också två fula tavlor men med fina ramar för 10kr styck.
Jag ler fortfarande.




3 kommentarer:

  1. Gaa!! Hur fin som helst ju! Lyllo dig, eller lyllo dina kids kanske jag ska säga =)

    SvaraRadera
  2. Ja visst är den fin!!! Å just nu är det nog mest lyllo mej =) Får väl se om barnen flinar lika mycket som jag... =)

    SvaraRadera
  3. Åååå vilken fiiin vagn!! *avis som fan på dej* eller på dina barn;-)
    Kram K

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails