onsdag 14 april 2010

Ouch

Jätteont har jag. Det värker i hela tandraden på höger sida. Bannade visdomstand...
Alldeles svullet och ömt längst in runt tanden.
Ömmar så jag har svårt att gapa. Det enda positiva är att det är svårt att äta...kan det vara värt det kanske? Om jag har ont i några veckor eller så...hmmm...
Poppar piller så mycket jag törs.
Fick tipset att krossa värktablett och lägga direkt på tanden. Men...smaken då?? Hua....
Inte svullen på utsidan. Förhoppningsvis ger det sej snart. Dag 2 nu. Vill INTE till tandläkaren mer än jag behöver...

2 kommentarer:

  1. Men om du tuggar några barnalvedon som är sugtabletter? Du vet sånna som du sa till Leo att var godis. Om du tuggar sånna med din onda tand - tror du DET funkar?

    By the way.... Jag har dina Rosenserienprodukter här... Kan jag lämna dem i Cajsas fack i morgon torsdag?

    SvaraRadera
  2. Uscha för tandvärk:-( Jag har turen att inte fått några visdomständer. Och senast jag var hos tandläkaren så såg de iallafall inga tänder på röntgen. Så är man 30 år så borde man ju inte få några nu heller!
    Hoppas att värken snart ger sig och att du slipper gå till tandläkaren!

    Kram K

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails