lördag 9 januari 2010

Vaknar efter orolig natt. Drömt att jag haft ihop det med en "no-no", en "bad-boy". Jösses... Å med tanke på att han finns på riktigt och inte är nån jag varken brukar stöta på eller funder över, undrar jag verkligen vart jag fick det ifrån... :)
Sen övergick drömmen i att det var töväder och jag stod ute och skottade smältande snö mot grunden på huset i panik. Det skulle bli kallt igen och jag visste inte hur det skulle gå om snön inte räckte till för att isolera grunden. Ja, vad ska man säga... :)

Ringt å kollat upp hur storasyster mår. Hon var i god form. Hoppas den lilla feber hon hade bara var lite snorning som skulle loss. Hon snöt och snöt den lilla näsan igår innan hon åkte.

Fortfarande -30 ute...
Idag är det tvätt och städ som gäller, så jag ska väl inte klaga på vädret. Det passar ju utmärkt att vara inne nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails