fredag 15 januari 2010

Blodad tand

Ibland drabbas jag av speldjävulen. Är dock förunnad att ha ganska tunn plånbok, så djävulens klor sitter ej för djupt :)
För några dagar sen skrev jag ju att jag skulle köpa en Harry eller två för att förhoppningsvis täcka upp nödvändiga och onödiga utgifter. Gjorde också det. En andel och en "egen" inhandlades under onsdagen för spel på dagens V64. Och jag hade 4 rätt på båda!
Idag inkasserade jag intäkterna. 230kr. Ja, ja...ingen storvinst alltså! MEN det täckte insatsen och räckte för att få byta till två nya kuponger för spel på morgondagens V75 OCH en trisslott. Lotten ska dock få "mogna" ett tag till innan jag skrapar den :)
Kan morgondagen vara dagen då allt vänder?? *håller tummarna*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails