fredag 2 juli 2010

Arg, nöjd och glad

Arg: Förbannade jävla skitmage! Skitmage på alla sätt! Bara för att jag trodde att den lugnat sej, så har den inte gjort det! 
Anlände till affären strax innan öppning. Väntade i bilen. Då plötsligt vreds tarmarna om. Ont ont ont!!! Panik!!! Andas... Försöka slappna av... Blunda... Sitta blixtstilla.... Panik!!! Kombinationen av IBS och ett inte helt fungerande underrede är en mycket olycklig kombination. Tro mej...
Det är fan tur att det finns kundtoaletter. Det är tur att jag åkte till en affär som hade kundtoalett. Det är verkligen tur att det finns kundtoaletter. Det är däremot otur när man för sent upptäcker att det inte finns papper på sagda kundtoalett. Det är tur att det inte var någon annan därinne, så att jag kunde, med halvuppdragen trosa och nerdragen kjol, tassa till båset bredvid och hämta. Suck... Säkert en syn för gudarna...men va fan skulle jag göra?? Använda tummen eller!!?? 
Ibland känns det helt hopplöst och jag byter gärna med vem som helst. Stomi-påse kanske??

Nöjd: Stillat mitt Dollarstore-abstinens. Fyllt på kaffe-förrådet på ÖB. Fyndat på Återbruket. Unnat mej lite nya kläder. Jag köpte inte en enda onödig sak! Hehe...

Glad: Barnen är hemma och har invigt nya bassängen. Skratt, skrik och lycka.
Att sen få mysa i soffan med solvarma barn, dövar vilken värkande mage som helst (förhoppningsvis...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails