onsdag 28 juli 2010

Apropå min IBS

Skrev ju häromdagen att magen var ganska bra. Nope. Inte. Inte idag i alla fall. Det har varit ett fasligt springande på hemlighuset denna dag...
Det tråkigaste är att jag aldrig vet när det ska ske. Jag menar inte att jag inte vet när jag måste "på huset" :) Jag menar att jag aldrig vet vad det är som utlöser det hela. Återigen är jag helt överrumplad. Som ett frågetecken.
Vad har jag nu ätit?
Oroar jag mej för nåt?
Mår jag dåligt?
Svar: Ingen jävla aning!
Har ätit som vanligt och mår som vanligt. Jag är vanlig, men magen är ovanlig. Eller, jag är rolig (!?) och magen är orolig. Hur som helst en dålig kombination. För när det känns som att tarmen håller på att räta ut sej i hela sin längd, för att snabbare kunna "göra sitt", då känner man att man lever kan jag lova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails