fredag 7 maj 2010

Prinsessa

Har tillsammans med barnen provlegat sängen. Jösses va högt upp man kom! Kände mej som prinsessan på ärten! :)
Tack för era snälla kommentarer om hur det blev!
Är så nöjd med att jag rodde det i land. Enda abret är att tyget nog inte var det bästa att klä med. Har redan sett ett litet hål, på ett inte så utsatt ställe, men jag hoppas det inte blir värre. Vill INTE riva isär och göra om!
Barnen tyckte i alla fall det var toppen! Har redan provat att krypa in under och undersökt "kojan". Har på skarpen sagt till att det där är mammas garderob/förråd och där ska inga barn vara. Men vi får väl se...känner jag mina löss rätt så vet jag väl hur det blir. Ja, ja, man ska ju välja sina strider, som det så fint heter :)
Följde förresten ett råd jag fick på FB och städade inte klart innan jag hämtade barnen. Å det gick ju fin-fint! Men lite stressande var det. Jag vill ju ha allt klart innan stormen drar in.

Idag tänker jag extra, extra jättemycket på min bror och hans sambo. Idag var dagen då dom hade en liten avskedscermoni/begravning för sin son. Jag tänker på dom ofta. Kan inte föreställa mej sorgen dom går igenom... *skickar kärlek*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails