söndag 16 maj 2010

Måla måla måla

Energin har lyst med sin frånvaro idag. Infann sej inte förrän vid 4-tiden.
Ut i garaget och sandpappra 3 stolar, en soffa, en docksång, en hörnhylla och ett bord. Bordet gav mej lukt-dejavu (och huvudvärk! undrar vad som är i lacken??) Det luktade björnklister! Minnet tog mej genast tillbaka till dagis, pysslande med nåt och smygätande ut klisterburken :) Undrar om man skulle våga ta en tugga idag om tillfälle gavs!? För det förbjöds väl?? Säkert för att alla barn åt upp det!
Har också börjat måla lite. Det som var trärent i alla fall. Men sen blev jag osäkert på oljegrunden jag blev rekommenderad. Ska åka och fråga imorron innan jag drar till och det ev blir fiasko.
Käpphästarna går sakta framåt. Andra strykningen avklarad. Sen blir det detaljerna!

3 kommentarer:

  1. Ååå... du e så duktig!!! Täknk om jag hade bara LITE av din fanatasi och energi!!! Men jag blir väldigt inspirerad av att läsa vad du gör iaf ;-) Kram

    SvaraRadera
  2. Men du/ni håller ju på att fixa en massa också! Sängarna blev ju kanon!
    Tur vi kan inspirera varandra :)
    kram

    SvaraRadera
  3. Hej. Ser att även du är mamma till ett barn med Wilms tumör stadium 3.
    Jag är mamma till en kille som fick Wilms tumör, medentiär risk stadium 3 och han har både fått cytostatika, operation och strålning. Han fcik sin diagnos i augusti 2005 och avslutade sin behandling 1 juni 2006.
    skulle vara roligt om du ville höras. Ha en bra dag, Kicki.
    kickinasstrom@hotmail.com

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails