söndag 28 november 2010

Proppmätt!

Nu är det snart färdigstökat! Stakarna står i fönstren. Fick dit dom redan igår kväll faktiskt. Bara gardinerna kvar.
Dagen har ägnats mestadels åt fika. Först fika på 2-årskalas. Sen på 57-årskalas.
Mycket tårta å glass blev det. Å gulaschsoppa däremellan. Så jag är proppmätt!
Mellan kalasen hann jag med lite julskyltning. Jag å kusin tog sikte på Ta-tillvara. Dom öppnade kl 3. Vi var där ca fem minuter innan. Då var det kö över hela parkeringen!!! Har aldrig sett på make! Fick i alla fall tag på en jättefin stake som jag ska måla, juliga underlägg och några ljuslyktor. Nästa år ska vi stå längre fram i kön! Kanske ska vi till och med tälta redan kvällen innan... ;-)

Dagens enda minus:
Tog in julsakerna från garageförrådet. Upptäckte att jag haft påhälsning. Julbockens skägg var uppätet och det var muslort i alla kartongerna! Blääääääääääääää!!!!!!! Nu ska vi sätta ut fällor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails