onsdag 3 november 2010

Brak!

Började morgonen med att besöka en annan verkstad. Den gamla sortens verkstad. Hade med kusin som stöd. Nästa onsdag ska bilen in på koll. Verkar i alla fall som det blir billigare än jag förfarat...men vi får väl se...

Lunch-date med kotknackaren. Naprapat eller kiropraktor eller vad han nu är. Small gjorde det i alla fall. Mycket! Ryggen - brak! Nacken - ka-brak åt ena hållet och atombombs-brak åt andra! Kotorna satt sick-sack. Vilket väl var väntat...
Han har hopp om att få mej bättre. Ville att jag skulle försöka få fatt i röntgenbilderna som togs innan min operation. Ska bli intressant att se om det går. Nån sköterska blir säkert jätteglad om jag önskar få tag i plåtar från slutet av -99...
Han varnade mej för att det nu kunde bli värre. Och värre blev det! Inte ens Voltaren hjälper!? Har till och med ont i tänderna. Hela huvudet värket... Blir nog tidig kväll igen.
Å boxningen blev inställd såklart. Men jag satt med och dokumenterade flitigt med kameran! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails