tisdag 2 november 2010

Bilhuvudvärk...

Huvudvärk. Det summerar denna dagen.
Trött i ögonen efter att ha haft nya glasögonen på mej nästan hela dagen.
Trött i huvudet efter att ha försökt coacha andra till nytt jobb, nytt tänk.
Ännu tröttare i huvudet av att försöka coacha mej själv till ett nytt jobb.
HUVUDVÄRK efter att ha besökt bilverkstan igen. Fläkten funkar inte som den ska. Lagningen kan gå på allt emellan 1500:- (överkomligt) och 8000:- (oöverkomligt) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Beroende på vad som är fel.........
Har nyss ringt pappa och grinat. Imorron ska jag besöka en annan verkstad och se vad dom säger.
Blir så jävla trött på en helvetes jävla bil!!!!
Kusin tycker jag ska köpa en annan. Helst Saab, så det går att leja ut ev skruvning till andra än just en verkstad. Ja, vad fan ska jag göra!!!???
Fläkten funkar i alla fall på rutan. Så det går ju att använda bilen. Men det måste ju fixas på nåt sätt.
Klockan är inte ens sex och jag känner redan att jag bara vill somna ifrån allt..............
Inatt drömde jag att min styvfar köpt sej en tillfällig bil som han skulle köra en månad. Sen skulle jag få den. Om jag drömmer samma dröm igen kanske det slår in...!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails