torsdag 25 november 2010

Är frisk fast jag är sjuk!?

Vaknade i morse och det enda jag önskade var att nåt av barnen skulle vara sjuk.... Trots att jag kände och klämde och frågade efter krämpor gick jag bet. Kärnfriska. Knappt en snorkråka på sned. Hela dagen har jag känt mej som jag haft huvudet fullt i sten och inlindat i bomull. Gick hem tidigt och förväntade mej nästan grader på termometern för egen del...men inte...jag är frisk. Men ont i halsen. (ja...jag tillåter mej att gnälla lite...)
Å barnen vill inte sova...snart är klockan 9 och det smyger fortfarande omkring två små dvärgar så fort jag slappnar av... Men dom skriker inte, grinar inte, bjäbbar inte emot. Försöker alltså se det positiva. Funkar sådär...
Jisses vilket negativt inlägg!
Men jag är nöjd med de julkort jag beställde i alla fall. Kom idag. Snart dags för utskick.
Och jag har hämtat ut mitt nya körkort! Efter 10 år med ett sur-kort, har jag nu ett glad-kort. :) Och jag har numera även mopedkort! Så står det på baksidan i alla fall. Skönt att veta ifall jag skulle bli stoppad av polisen under nån vild åktur på nån moppe =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails