onsdag 11 augusti 2010

Väntetid av olika slag

Försöker få undan lite som ligger över mej. Jag är alltså inte ledig. Jag jobbar. Men hemma.
Det värsta idag är väntetider... 
- Väntetider på spackel.
- Väntetider på färg.
- Väntetider till FK. Där jag efter 25min väntetid i alla fall fick reda på att det kommer en veckas FP-pengar på fredag. Pust! Då klarar vi oss ett tag till.
- Väntetid på att få fingrarna ur och skicka in den särskilda ansökan jag dragit på länge nu...

Det bästa idag är vädret! Sol! :)

Övrigt väsentligt
Äppelblomman fick ICA-blöjor i sitt Libero-paket och jag har nu "hetsat" henne att klaga. Min lillasyster säger att man ska klaga. För då får man ofta kompensation. (En gång fick jag 250kr i rabattcheckar då jag hittat en träflisa i en bil-påse. Smaskens!)
Men jag vill ge en stor känga till Liberos kundtjänst, som har två veckors väntetid på sin mail-service! Uruselt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails