måndag 23 augusti 2010

Efter en lång dag på "jobbet", där energin i slutet på dagen var i botten, hittade jag kraft någonstans ifrån när jag kom hem. Helt otippat! Lagat 2 olika rätter. Och det viktigaste av allt: Jag har äntligen målat klart det jag hållit på med i evigheter. Nu får snart en väntande vän sina ljusstakar och vitrinskåp. Och bara lackningen är klar kan jag sälja en tiger och en drake! Tjoho! Snacka om att jag känner mej nöjd! =)

Imorgon hoppas jag kunna orka hämta ett riktigt fynd. En grön Bumling taklampa som jag hittade i mammas härbrä. Det var morfars lampa och den har inte använts på mååånga år. Men nu ska den upp! Hoppas hoppas att den blir bra. Annars vet jag en som kommer hånflina och snabbare än blixten roffa den åt sej. Syrran. Hon hade tydligen haft tankar om att ta den. Men: Finders keepers! Mamma säger att vi får skriva nyttjande-kontrakt... hehe...

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails