torsdag 26 augusti 2010

Vagnköp

Nej, inte till mej såklart! Jag har vagnat klart i denna livstid. Tro mej!
Å ni är mer än välkomna att anteckna detta. Men var väl medveten om att gliriga kommentarer aldrig någonsin kommer att behövas. Det blir aldrig nån mer vagn! Punkt.

Hur som helst har det köpts vagn. Jag var med som expertkommentator. Testare. Know-it-all.
Vagnen i fråga var en Phil&Ted. Å det var syrran som shoppade.

Vi (jag och exet) köpte en P&T när storasyster var sittvagnsredo, våren -06. Vagnen är ju en dyr variant. Men jag hade tur! En kusin vann en resa till New York och lovade i glädjeruset att ta med en vagn hem därifrån. Så vi fick den mycket billigare! Det är en kanon-vagn! Vi har varit helnöjda hela tiden. När lillebror föddes blev den ju än mer en nödvändighet. Och vilken praktiskt nödvändighet!
Kanske har 4 års lovsång smittat av sej. Nu hoppas jag syrran blir lika nöjd. Bara hon har skakat av sej köp-ångesten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails