måndag 16 augusti 2010

Film-repris...

Trött mamma och trötta barn. Vi ägnade sena em åt att kolla på "Prinsessan och grodan". Köpte den ju förut, men fick byta den eftersom det var "hack i filmen". Syntes inga repor på skivan, men filmen hackade. Nu skulle vi titta på den igen. Tro det eller ej! Den här var lika!!!???
När jag bytte förra gången sa han i kassan att han inte hört någon annan som haft samma problem. Men jag undrar hur många föräldrar som verkligen sätter sej ner och kollar. Nu dömmer jag bara efter min egen "förmåga". Det är inte ofta jag har tid/lust att se tecknat. Men just denna gång gjorde jag ett undantag. Och tur var väl det! Tänker inte godta en film för nästan 200kr med hack i! Never! Så det blir en tur tillbaka på OK imorron igen! Suck...

För övrigt har dagen varit ganska kul. Har suttit med i kundmottagningen och lyssnat/lärt. Så intressant med alla olika människor med olika erfarenheter, möjligheter, hinder. Dagen har gått fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails