onsdag 5 maj 2010

Referenser

Igår mailade jag in en ansökan på ett sommarjobb. Vet inte riktigt vart, för arbetsgivaren går via Manpower. Men jag har mina misstankar...
Idag ringde det en människa från Manpower och vill träffa mej imorgon! Gaaaah! Jag funkar inte riktigt som jag ska just nu, när det gäller att anpassa mej till tvära svängningar och snabba beslut. Men det är bara att bita ihop. Och vänja sej av vid att gå hemma. Men jag fick hjärtklappning och lite lätt ångest. *skakar bort det*
Människan säger: "Jag vill att du mailar mej två referenser jag kan ringa. Gärna nån chef."
Lätt som en plätt! NOT!!!
Först och främst har jag inte jobbat på snart ett år nu. Innan dess väldigt hackigt. 
Men jag lyckades i alla fall hitta två som ställde upp som referens.
Vi får väl se hur det går...

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails