måndag 10 maj 2010

Beautiful Blogger

Precis när jag var som mest nere efter en kväll i kaos, blir jag upplyft av Äppelblomman, som gett mej denna fina nominering! 

Tack! Det värmde!

Men nomineringen följer en uppgift, att skriva 7 saker om mej själv och sen (om man vill) skicka vidare nomineringen till 7 bloggar jag tycker om.







Om mej:
1. Jag måste lägga ner disken i diskhon på ett särskilt sätt t.ex. ska besticken ligga åt samma håll. Sjukt...jag vet...
2. Är stökig utåt, men har oftast värsta ordningen i garderoberna.
3. Är en ensamvarg som behöver lite push för att hänga på.
4. Önskar mej ett stort hobbyrum
5. Föddes som tyst och försynt, men det gick över...
6. Är snart 38år men behärskar fortfarande bara applicering av mascara...smink är för mej ett mysterium!
7. Har kort stubin som smäller av hårt och högt. Men sen kan jag oftast lägga allt bakom mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails