måndag 3 maj 2010

Flow!

Inspirationen flödar! Njuter av mitt flow!
I morse åkte jag till "byn" för att handla färg. Så nu finns det så det räcker.Målar bokhylledelar. Tänker, planerar... Målar lite mer. Ett rådjurshorn och en ful souvenirskål i trä. Tänker febrilt om det finns nåt mer att pensla!? Kanske en tur ut i förrådet....

Hann hälsa på vännen som varit utomlands och fått ring på fingret. Ring nr1. Kanske får vi se 2an inom kort? :)
Och självklart ett besök på Ta-tillvara-butiken. Måste ju passa på de två dagar dom har öppet (betyder detta att jag åker dit imorron också?). Har tänkt på en lampfot jag såg där sist. Å den var kvar! Ska fixa till nån passande lampskärm. Investerade också i två skrivbordsskivor för billig penning - att användas till säng-projektet och ska alltså sågas sönder. Mycket billigare än på byggbutiken!

Dagens dyra: Unnade mej klippning och lite nya slingor. Man kan ju kalla det en lite dyrare variant av Ta-tillvara...eller ett återbruk: Ta-tillvara-mej! :)

Grönt är skönt!

1 kommentar:

  1. Åh så vacker! Fnissar för mig själv om vårat gemensamma tycke o. smak. Ser dessutom att vi båda skrivit Grönt är skönt i bloggen =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails